Ceník sálů a salónků

Poskytované služby - pronájem (Kč/den) Kč bez DPH Kč s DPH
Kongresový sál (256 osob), vč. dataprojektoru (3x), plátna (3x) a ozvučení
7 900,- Kč za 4 hodiny, každá další hodina 900,- Kč
6 529,- 7 900,-
Velký sál (90 osob), vč. dataprojektoru, plátna a ozvučení 5 702,- 6 900,-
Malý sál (65 osob), vč. dataprojektoru, plátna a ozvučení 4 876,- 5 900,-
Žlutý salonek (28 osob), vč. dataprojektoru a plátna 2 479,- 3 000,-
Modrý salonek (28 osob), vč. dataprojektoru a plátna 2 479,- 3 000,-
Červený salonek (14 osob), vč. dataprojektoru a plátna 1 901,- 2 300,-
Zelený salonek (14 osob), vč. dataprojektoru a plátna 1 901,- 2 300,-
Depandance salonek (26 osob), vč. dataprojektoru a plátna 2 479,- 3 000,-
Notebook (8 hodin) 413,- 500,-
Osvětlení bez technika 5 000,- Kč za 4 hodiny, každá další 400,- Kč, technik 450,- Kč/hod. 4 132,- 5 000,-
Záznam konference v kongresovém sálu na DVD (8 hodin) 826,- 1 000,-
Interaktivní tabule 2 397,- 2 900,-

 

Na Vaši konferenci nebo firemní akci Vám rádi vypracujeme individuální kalkulaci.


Další služby:

  • doprava po celé České republice (hotelovým vozem, zpoplatněná služba) - nutné objednat minimálně 6 hodin předem
  • kompletní zajištění DISCO párty (disponujeme vybavením i kvalifikovaným DJs)
 

Možnost krátkodobého navýšení internetu z 10Mbit na 30Mbit:

  • 1.den 2000,- Kč (bez DPH), 2400,- Kč (s DPH)
  • každý další den 1000,- Kč (bez DPH), 1200,- Kč (s DPH)
  • navýšení je nutné domluvit 1 den předem

 

Storno poplatky akce

Zrušení akce nebo snížení rezervované kapacity

TERMÍN POPLATEK
více než jeden měsíc před začátkem akce 30 % z ceny objednaných služeb
30 – 5 dní před začátkem akce 50 % z ceny objednaných služeb
méně než 5 dní před začátkem akce 100 % z ceny objednaných služeb

 

Ceník je platný od 1.1.2013, provozovatel si vyhrazuje právo jeho změny dle aktuálních sazeb DPH. Není-li uvedeno jinak jsou ceny ubytování a snídaně s DPH ve výši 15% a vše ostatní s DPH ve výši 21%.