Kniha návštěv

ředitel hotelu / 24.05.2016 - 16:18

Dobrý den,

odpověď pro pana Vitáska je následující:

Dvoulůžkový pokoj Superior 15,8 m2
Dvoulůžkový pokoj Komfort 15,2 m2
Dvoulůžkový pokoj 13,5 m2
Jednolůžkový pokoj 10,5 m2

Hezký den Paulus.

Marek Vitásek / 22.05.2016 - 19:54

Vážení,
prosím o informaci, jak velké máte pokoje jak dvou, tak jednolůžkové.
Děkuji.

Dáša / 29.03.2016 - 08:22

Prožili jsme ve Vašem hotelu prodloužený velikonoční víkend. Moc se nám u Vás líbilo a určitě se k Vám zase podíváme. Výborná kuchyně, všude čisto, pokoje vzorně uklizené každý den, krásné prostředí, persolnál milý a vstřícný, no prostě jsme nenašli žádný mínus. Jenom bych doporučila večer zavřít dětský koutek třeba v 21hod. Měli jsme pokoj vedle něj a hned první noc v něm větší děti řádily ještě ve 23 hod. Ale to byl opravdu jenom malý stín celého pobytu v Jezerce a určitě budu Jezerku doporučovat známým a přátelům. Moc Vám za všechno děkujeme a určitě zase někdy naviděnou v Jezerce.

Lenka / 23.03.2016 - 23:00

Mě tedy mrzí, že musím napsat negativní zkušenost . Zapomněla jsem v hotelu kalhoty, několikrát jsem telefonovala, a ačkoli mi bylo přislíbeno, že se mi hotel ozve, opět jsem ještě musela několikrát volat, abych se posléze dozvěděla, že kalhoty byly nalezeny, ale z vozíku uklízečky ukradeny Hotel to mrzí, ale nemohou za to. Vím, že je to moje vina, mám si své věci zkontrolovat (podotýkám, že se mi to stalo poprvé), nicméně od takového hotelu bych čekala jiný přístup!!!

Stanislav Koubek / 14.02.2016 - 19:48

Dobrý den
Vřele doporučuji úklid na pokojích super,jídlo také přijatelné,příroda no to se jen tak nevidí.
Protože dosti cestuji a jsem ubytován 180 dní po Hotelech atd. jsem velice spokojen.
Jedna výhrada ale to je detail když jsem přišel na pokoj byl špatný vzduch v pokoji.Čistota a vůně byla jen asi vyvětrat.Ale jinak vás všude doporučím a určitě k vám vezmu rodinu na Dovolenou.
S přáním
Koubek

Meislovi / 01.01.2016 - 15:42

Pobyt u vás v hotelu Jezerka byl velmi pěkný jako každý rok. Personál absolutně bez chyby, ubytování taktéž. Docela se těšíme na rekonstrukci "A". Strava po celou dobu pobytu opravdu na jedničku, jen jedinou trochu výhradu jsem měl ke Kuboj, předkrm na štědrý den (v loňském roce předkrm byl o hodně lepší). Jedinou prosbu bych snad měl k Wellnessu, zda by se pobyt ve Wellness (12hod) nedal rozdělit třeba na 2x po 6 hod. Vím, že to je dárek k pobytu, ale být ve Wellness 12 hod se nedá. Co se týče toho, co psala paní Alena, má pravdu (mám doma také takovou účetní), ale jde skutečně jen o večeře (což chápu, jak píše pan ředitel, že by se vše prodlužovalo, pokud jsme si dali cokoliv mimo tuto dobu, tak vždy se účet musel podepsat. Na druhé straně vždy, když nám něco donesli k večeři, tak k tomu nám tam položila ta servírka účet, jen nechtěla podepsat kopii, tak pokud takový účet dostanu, tak si ho mohu porovnat s celkovým účtem. (Bohužel jsou to účetní). Musím podotknout, že již ze zkušeností dřívějších nikdy s tím nebyl problém, že by došlo k nějakému připsání nebo machinacím. Ještě jednou moc děkujeme za pěkné vánoce.

ředitel hotelu / 01.10.2015 - 11:57

Dobrý den, paní Aleno,

velice nás těší, že jste u nás byla spokojená.

Vaši připomínku ohledně převodů na hotelový účet jsem prověřoval. Pravděpodobně se jednalo o převody při večeřích v hlavní hotelové restauraci, kdy je třeba najednou obsloužit velké množství hostů a obsluha si tímto zjednodušuje práci. ( což by samozřejmě neměla) Na kontrolu účtu máte plné právo a obsluha je povinna ho předložit k podpisu.

V krajním případě se dají jednotlivé položky ještě dohledal na recepci z účtu pokoje.

V každém případě, pokud byste nás znovu navštívila a situace by se opakovala, trvejte na předložení účtenky k podpisu jak jste zvyklá.

Děkuji, omlouvám se za tento nedostatek a přeji krásné dny.

Paulus

Alena / 29.09.2015 - 10:22

Pobyt v hotelu Jezerka byl velmi příjemný. Personál, ubytování i strava na jedničku. Krásné okolí. Mám jedinou výtku. Jako účetní jsem zvyklá si kontrolovat správnost účtů, které platím. Vždy když v jakémkoliv hotelu nechám útratu připsat na hotelový účet, obsluha mi automaticky přinese paragon k podpisu. Zde jsem se poprvé setkala s tím, že pouze nadiktuji číslo pokoje a tím je to vyřízeno. To je sice příjemné a rychlé, nicméně při odjezdu, po obdržení půl metru dlouhého paragonu s množstvím položek "restaurace" , mi nezbylo, než věřit, že je vše v pořádku.

Pazderová Šárka / 20.09.2015 - 12:58

Dobry den, stravili jsme s manzelem ve vasem hotelu dva vikendy a jiste se znovu a brzy vratime. Hotel je na peknem miste, personal vzdy ochotny a usmevavy. Wellness je v hotelu naprosto dokonale, pro nas je prave toto hlavni duvod navstevy. Mam pouze jedinou poznamku a to k lidem, kteri nechapou ze v techto prostorach neni na miste mluvit hodne nahlas nebo dokonce na sebe kricet .... Chapu ovsem, ze toto neni problem hotelu ani personalu. :)
Dekujeme a brzy na videnou.

Lenka Hadynová / 26.08.2015 - 07:29

Byli jsme v hotelu Jezerka na letní týdenní dovolené. Po celou dobu nám byla věnována maximální péče od veškerého personálu. Děvčata se od rána usmívala na hosty jako sluníčka. Pán provozní byl v jednom okamžiku na více místech a měl vše pod kontrolou. Skvělá vybavenost hotelu jak po stránce sportovní, tak i welness centrum bylo úžasné. Strava vynikající, čistota nadprůměrná. Byla jsem už všude, včetně Japonska, Číny, Maroka a můžu srovnávat, tento hotel vřele doporučuji všem. Z mé strany skláním hlubokou poklonu vedení
hotelu za spoustu práce, kterou málokdo ocení.