Kniha návštěv

Hotel Jezerka / 16.06.2016 - 09:14

Dorý den, paní Vojáčková,

prověřovali jsme váš požadavek na rezervaci a dohledali jsme zaslanou žádost na opci od portálu Hotel.cz, který nabízí naše zařízení. Může se tak zdát, že jednáte přímo s hotelem Jezerka, ale ve skutečnosti je to s portálem. Rezervace nám nebyla portálem potvrzena, proto byla zrušena. Dokud se rezervace nepotvrdí, nemáme žádné kontakty na hosty, nemohli jsme tedy ověřit váš zájem. Je tedy možné, že jste nekomunikovali přímo s našim hotelem, ale s portálem, který vám přislíbil prověřit volné kapacity. Pokud jste si ale volali opravdu přímo na hotel Jezerka, velice se omlouváme, že jsme vás nekontaktovali zpět.

Zdena Vojáčková / 11.06.2016 - 17:46

Dobrý den manžel volal 9.6 ohledně rezervace pokoje a paní recepční řekla že po domluvě rezervaci potvrdí což se do dnešního dne nestalo takže moc díky :-(

Tým MUNICIPAL / 27.05.2016 - 08:32

Chtěli bychom touto cestou velmi poděkovat pracovníkům hotelu Jezerka, především panu Marešovi a paní Křivohlavé, za perfektní organizaci a výbornou spolupráci při pořádání Kongresu FORUM MUNICIPAL 2016, který se konal ve dnech 9.-11.5.2016. V příštím roce se budeme opět tešit.

Pracovní tým Centra vzdělávání a odborných služeb MUNICIPAL Mohelnice

ředitel hotelu / 24.05.2016 - 16:18

Dobrý den,

odpověď pro pana Vitáska je následující:

Dvoulůžkový pokoj Superior 15,8 m2
Dvoulůžkový pokoj Komfort 15,2 m2
Dvoulůžkový pokoj 13,5 m2
Jednolůžkový pokoj 10,5 m2

Hezký den Paulus.

Marek Vitásek / 22.05.2016 - 19:54

Vážení,
prosím o informaci, jak velké máte pokoje jak dvou, tak jednolůžkové.
Děkuji.

Dáša / 29.03.2016 - 08:22

Prožili jsme ve Vašem hotelu prodloužený velikonoční víkend. Moc se nám u Vás líbilo a určitě se k Vám zase podíváme. Výborná kuchyně, všude čisto, pokoje vzorně uklizené každý den, krásné prostředí, persolnál milý a vstřícný, no prostě jsme nenašli žádný mínus. Jenom bych doporučila večer zavřít dětský koutek třeba v 21hod. Měli jsme pokoj vedle něj a hned první noc v něm větší děti řádily ještě ve 23 hod. Ale to byl opravdu jenom malý stín celého pobytu v Jezerce a určitě budu Jezerku doporučovat známým a přátelům. Moc Vám za všechno děkujeme a určitě zase někdy naviděnou v Jezerce.

Lenka / 23.03.2016 - 23:00

Mě tedy mrzí, že musím napsat negativní zkušenost . Zapomněla jsem v hotelu kalhoty, několikrát jsem telefonovala, a ačkoli mi bylo přislíbeno, že se mi hotel ozve, opět jsem ještě musela několikrát volat, abych se posléze dozvěděla, že kalhoty byly nalezeny, ale z vozíku uklízečky ukradeny Hotel to mrzí, ale nemohou za to. Vím, že je to moje vina, mám si své věci zkontrolovat (podotýkám, že se mi to stalo poprvé), nicméně od takového hotelu bych čekala jiný přístup!!!

Stanislav Koubek / 14.02.2016 - 19:48

Dobrý den
Vřele doporučuji úklid na pokojích super,jídlo také přijatelné,příroda no to se jen tak nevidí.
Protože dosti cestuji a jsem ubytován 180 dní po Hotelech atd. jsem velice spokojen.
Jedna výhrada ale to je detail když jsem přišel na pokoj byl špatný vzduch v pokoji.Čistota a vůně byla jen asi vyvětrat.Ale jinak vás všude doporučím a určitě k vám vezmu rodinu na Dovolenou.
S přáním
Koubek

Meislovi / 01.01.2016 - 15:42

Pobyt u vás v hotelu Jezerka byl velmi pěkný jako každý rok. Personál absolutně bez chyby, ubytování taktéž. Docela se těšíme na rekonstrukci "A". Strava po celou dobu pobytu opravdu na jedničku, jen jedinou trochu výhradu jsem měl ke Kuboj, předkrm na štědrý den (v loňském roce předkrm byl o hodně lepší). Jedinou prosbu bych snad měl k Wellnessu, zda by se pobyt ve Wellness (12hod) nedal rozdělit třeba na 2x po 6 hod. Vím, že to je dárek k pobytu, ale být ve Wellness 12 hod se nedá. Co se týče toho, co psala paní Alena, má pravdu (mám doma také takovou účetní), ale jde skutečně jen o večeře (což chápu, jak píše pan ředitel, že by se vše prodlužovalo, pokud jsme si dali cokoliv mimo tuto dobu, tak vždy se účet musel podepsat. Na druhé straně vždy, když nám něco donesli k večeři, tak k tomu nám tam položila ta servírka účet, jen nechtěla podepsat kopii, tak pokud takový účet dostanu, tak si ho mohu porovnat s celkovým účtem. (Bohužel jsou to účetní). Musím podotknout, že již ze zkušeností dřívějších nikdy s tím nebyl problém, že by došlo k nějakému připsání nebo machinacím. Ještě jednou moc děkujeme za pěkné vánoce.

ředitel hotelu / 01.10.2015 - 11:57

Dobrý den, paní Aleno,

velice nás těší, že jste u nás byla spokojená.

Vaši připomínku ohledně převodů na hotelový účet jsem prověřoval. Pravděpodobně se jednalo o převody při večeřích v hlavní hotelové restauraci, kdy je třeba najednou obsloužit velké množství hostů a obsluha si tímto zjednodušuje práci. ( což by samozřejmě neměla) Na kontrolu účtu máte plné právo a obsluha je povinna ho předložit k podpisu.

V krajním případě se dají jednotlivé položky ještě dohledal na recepci z účtu pokoje.

V každém případě, pokud byste nás znovu navštívila a situace by se opakovala, trvejte na předložení účtenky k podpisu jak jste zvyklá.

Děkuji, omlouvám se za tento nedostatek a přeji krásné dny.

Paulus