Návštěvní kniha

Hotel Jezerka / 09.04.2014 - 10:30

Velice nás mrzí zkušenost paní Dany.
Zaměřili jsme se na chybu při doplňování snídaní, což by se opravdu nemělo stávat.
Každý host by měl mít možnost stejného výběru sortimentu.Tato skutečnost je ojedinělá, a věříme, že se již nebude opakovat.
Recepční mají se softwarem bohaté zkušenosti a tak se omlouváme, zda se Vám čekání na účet zdálo být zdlouhavé.
Vyplněné dotazníky, i ty negativní, recepce předává přímo řediteli hotelu.Čemuž se stalo i ve Vašem případě.
Personál si uvědomuje, že i negativní připomínky hostů jsou přínosem pro jejich další rozvíjení a proto opravdu všechny informace předávají vedení hotelu.
Věříme, že nezanevřete na náš hotel a tyto negativní zkušenosti Vám budeme moci nahradit příjemným pobytem.

Ředitel Hotelu Jezerka
Jaromír Paulus

Sylwi / 09.04.2014 - 07:54
Kamondi / 07.04.2014 - 08:28
Ivan / 01.04.2014 - 10:18

Dobrý den,
souhlasím s tím, že chování personálu, hlavně v restauraci, by se mělo zlepšit. Dále z vlastních zkušeností můžu potvrdit, že i při letních pobytech se snídaně téměř nedoplňují:-(

Dana / 31.03.2014 - 07:50

Dobrý den,
právě jsme se vrátili z wellness víkendu u Vás. Vaše wellness centrum je opravdu pěkné a masáž zad byla bez chybičky. Všem doporučuji a dávám jedničku.
Velké zklamání jsou však hotelové služby. Prostředí příjemné, ale v zaměstnancích chybí základy etikety a profesionality. Většina z nich Vám neodpoví na pozdrav. Při jídle vám odebírají nádobí pod rukou, takže při zvednutí pečiva rázem přijdete o talíř. Při snídani není doplňován bufet. Měli jsme smůlu, že při našem pobytu se konalo školení dvou firem. Proto pravděpodobně, hodinu před ukončením snídaní, byl výběr cca 40%. V neděli nebyl už ani chleba. Při ukončení pobytu jsme strávili cca 20min. při placení. Recepčí či hotelovému software jsme zamotali hlavu tím, že jsme chtěli zaplatit třílůžkový pokoj jednotlivě. S kamarádkami jsme vyplnili podrobně dotazník. Pokud se však odevzdává na recepci, na kterou si také stěžujete, asi se nedostane do těch správných rukou. Škoda, že v dnešní době nezaměstnanosti, si lidé neváží své práce. Atmosféru dělají hlavně zaměstnanci.

Hotel Jezerka / 20.03.2014 - 10:04

Dobrý den,
z benefitů Ticket Benefit lze uplatňovat pouze Ticket Benefit Cards, nikoliv poukázky,ale pouze karty.
Na stránkách hotelu je zde vysvětleno pod záložkou Ticket Benefit.V případě nejasností nás neváhejte kontaktovat a rádi Vám vše vysvětlíme.

Eva / 16.03.2014 - 20:56

Dnes jsem navtívila váš wellnes.Moc hezký v příjemném prostředí.Určitě se budu vracet....
Bohužel nerozumím tomu, že na těchto stánkách máte uvedeno, že se nechá vstup hradit poukázkami "Ticket Benefits" a ve skutečnosti to možné nebylo. Je možné to uvést na správnou míru?? Děkuji.

Nikola / 10.03.2014 - 12:16

Dobrý den, chci se zeptat, zda je u vás možné ubytování tří dospělých osob v dvoulůžkovém relaxčním apartmá a jestli ano, jak se řeší cena, pokud by byl zájem i o plnou penzi připlacený vstup do wellnes.
Děkuji

losille@centrum.cz

Jana / 09.03.2014 - 17:27

Dobrý den,
chtěla jsem poprosit, zda má někdo z vás zkušenosti s ubytováním v Depandance hotelu Jezerka?
Děkuji za odpověď.

Hotel Jezerka / 17.02.2014 - 12:34

Dobrý den, reagujeme na komentář Jany ze dne 7.2.2014.Můžeme se zeptat co konkrétně se Vám u nás ve wellness ztratilo?Situaci rádi prověříme,avšak nemáme o tom bližší informace.Mrzelo by nás pokud by tato situace měla zastínit hezký zážitek z wellness centra.Hotel Jezerka