Návštěvní kniha

Petr / 28.11.2014 - 09:40

Dobrý den, Váš hotel a celková nabídka je úplně skvělá, nemůžeme si s přítelkyní vynachválit wellness a také Vaše pokoje na Vaší jak vy říkáte "Depandanci".Velice rádi se k Vám vracíme.Jen nás mrzí, že na recepci již nepotkáváme slečnu Veronku, kdepak ji schováváte? Je to sluníčko Vašho hotelu, bez ní to tam není ono..Vždy nám vyšla vstříc a když bylo potřeba poradila.Děkujeme , brzy určitě rádi přijedeme, kdyý ne na pobyt alespoň do wellness, nemáme to daleko a tak relax u Vás rádi využíváme:-)

Honza / 18.11.2014 - 19:39

Anet-nechápu-Vy nepoužíváte "PO" třeba sprchu?

Qiny / 17.11.2014 - 09:00

Umístění hotelu do krásné přírody, kazí pouze vybavení interiéru, v barvách černé a červené, studené, a použití plastových židlí, málo denního světla, zatažená okna.
Jinak super.

Anet / 13.11.2014 - 17:09

Vaše wellness je fantastické! Také chválím personál wellness, paní jsou moc milé a ochotné.
Musím říci, že mě i mého přítele, se kterým do wellness jezdíme, překvapila uzamykatelná Amorova komora. Účel této místnosti jsme v mžiku zjistili. Představa, že po využití Amorovy komory jdou lidé pak opět do vířivky, sauny... Toto jediné se nám u vás nelíbí. Jinak vše na 1*

SKinga / 22.09.2014 - 09:25

Milujeme Váš wellnes. Občas k Vám zajedeme na relaxaci. Nepříjemně nás však překvapila Vaše amorova komůrka. Měli jsme pocit, že je vytvořena pro páry, pokoje které nemohou ve wellnes odolat pokušení. Jednou jsme ji proto chtěli využít a jaké překvapení nás čekalo, když jsme zjistili, že dveře do této místnůstky jsou průhledné! Nechte je prosím vyměnit za opískované, tak jako do sociálního zázemí vedle komůrky.

Milan Hajduch / 21.09.2014 - 09:14

Dobrý den pane řediteli,
trávíme Vánoce ve Vašem hotelu pravidelně již několik let. Velice se nám u Vás líbí, což dokazuje skutečnost, že se k Vám rádi vracíme. Velmi super jsou tradiční sportovní soutěže!!!
Ale přeci jen několik připomínek ke zkvalitnění Vaší náročné práce.
Např. loni. Shodli jsme se s Vašimi stálými hosty, protože můžeme porovnávat kvalitu služeb rok od roku,
že se z jídelníčku vytratila tradiční svíčková, na Štěpána chyběla tradiční kačena a na Štědrý den
v minulosti bývala možnost výběru klasického vepřového řízku.
Další připomínka se týká živé hudby o svátcích. Opravdu už by to chtělo změnu. Stále stejný repertoár.
Nedokážou zahrát nic jiného. Nakonec je to vidět i na návštěvě hostů, velmi slabé. Chtělo by to trochu
klasiky (Olympic, Petr Novák, Elán aj.), hlavně české nebo slovenské skladby. Možná by to vyřešila i diskotéka.
A ještě jedna připomínka. Nabízíte pedikúru nebo kosmetické ošetření pleti, ale bohužel, tato fungovala
snad jen 1x za tu dobu, co k Vám jezdíme.
Věříme, že tyto připomínky padnou na úrodnou půdu a budou letos řešeny a pomohou ke zkvalitnění jinak
pohodových pobytů u Vás.
Přejeme Vám do budoucna hodně zdaru a pohody a moc a moc spokojených hostů. Hajduchovi.

Petr Jeníček / 28.08.2014 - 09:31

Dobrý den, musím se přidat do diskuze. Na Jezerku jezdíme s přítelkyní již několik let, nejen v létě, ale i během roku. Hotel se nám moc líbí a vždycky zaznamenáme nějaké zlepšení v jeho nabídce. Užíváme si wellness, ale i výbornou kuchyni a příjemný personál. Takže pane řediteli, jen tak dál, chystáme se k vám v listopadu a už se těšíme až zapadneme do vířivky a budeme pít dobré víno :)

Hotel Jezerka / 20.08.2014 - 13:31

Dobrý den,

děkuji všem za velice cenné rady a připomínky k letním rekreacím. Jsem rád, že mi Vaše názory sdělujete. Určitě se budeme zmíněnými připomínkami zabývat a budeme se snažit, abychom pro příští rok naše nedostatky odstranili. Dále velice děkuji za to, že zachováváte věrnost našemu hotelu. Přeji všem pohodový konec léta a klidný návrat z dovolené.

Ředitel Hotelu Jezerka
Jaromír Paulus

Milan a Saša Stehlíkovi / 18.08.2014 - 13:17

Hezký den, pane řediteli,
byli jsme letos ve vašem hotelu již pošesté a bohužel se musíme ztotožnit s názory paní Jany. Jídlo neurazilo, ale ani nenadchlo a totálním propadákem jsou slečny animátorky, kterým by slušelo před sezonou absolvovat školení v oblasti rekreologie. Pravidla soutěží v rámci animačního programu je třeba vždy před zahájením přesně stanovit a ceny mohou být třeba jen symbolické, ale musí být rozdávané vždy stejným způsobem - hlavně dětem, které jsou na nespravedlivé hodnocení velmi citlivé. Sportovní a kulturní referent by měl být hlavním iniciátorem a organizátorem zábavy, což se o vašich slečnách animátorkách nedá říci. Zdálo se nám, že některé akce vyloženě přetrpěly. Dle našeho názoru kombinace muž - žena v rolích animátorů by byla šťastnější.
Jinak velmi chválíme po všech stránkách wellness, profesionální přístup pracovnic recepce, ekonomického oddělení, restaurace i pokojských.
Pane řediteli, doufáme, že naše připomínky pomohou ke zkvalitnění jinak vždy pohodového pobytu u vás a přejeme vám úspěšný nejen konec letošního roku.

Jana / 18.08.2014 - 08:15

Dobrý den, pane řediteli,
minulý týden jsem opět strávila společně se svojí rodinou na Jezerce.
Celkově jsme byli s naším pobytem velmi spokojeni a určitě se na Jezerku opět vrátíme, ale přesto máme několik připomínek a pevně věříme, že naše připomínky najdou odezvu a dojde ke zlepšení.
Výhrady máme vůči vystupování a chováni některého personálu restaurace. Také kvalita podávaných pokrmů byla průměrná až podprůměrná. Každým rokem se zhoršuje. Kromě kvality jídla by to chtělo i pestřejší výběr večeří, například čtyřikrát byla na večeři polévka a z toho třikrát vývar nevalné chuti s nudlemi, ani jednou se za celý týden neobjevily na výběru ryby, ještě loni to byl třeba pstruh nebo losos.
Největší připomínky a výhrady máme vůči animátorkám. Slečnám animátorkám, které se vůbec ani neráčily představit a až později jsme zjistili jejich jména, jsme byli zjevně na obtíž. Pravidla turnajů tvořily „průběžně za chodu“, chyběla jakákoliv komunikativnost z jejich strany, během turnajů si většinou vyřizovaly soukromé záležitosti na mobilu. Ceny za turnaje byli letos naprosto trapné a většinou se jednalo o reklamní předmět typu klíčenky. Přitom hodně hostů jezdí na Jezerku právě kvůli animačním programům, které jako nápad velmi oceňujeme. Škoda, že chybí animátorky typu Marty, která byla naprosto úžasná. Možná by to chtělo i nějakého animátora.
Vadilo nám i to, že při menším počtu přihlášených účastníků se slečny animátorky rozhodly, že žádný turnaj nebude, že ať si jen tak „sami zahrajeme“ bez jakýchkoliv cen a motivace, to nemluvím o ocenění dětí a jejich snahy.
Pane řediteli, opakovaně prosíme o zakoupení nových pálek na stolní tenis.
Ještě bychom měli dva podněty k zamyšlení:
- v době animačních programů ve vnitřním bazénu vyhradit tento bazén pouze pro ty, kteří se chtějí zúčastnit animačního programu – např. Aqua-aerobic
- zvážit průchod mezi vnitřním a venkovním bazénem pro ubytované hosty
Co musíme hodnotit velmi kladně je profesionalita a vstřícnost manažerek hotelu, pořádek a čistota na pokojích, ochotné paní recepční, krásné wellness a velmi milá obsluha na recepci wellness.

S pozdravem Jana s rodinou