Návštěvní kniha

Hotel Jezerka / 20.08.2014 - 13:31

Dobrý den,

děkuji všem za velice cenné rady a připomínky k letním rekreacím. Jsem rád, že mi Vaše názory sdělujete. Určitě se budeme zmíněnými připomínkami zabývat a budeme se snažit, abychom pro příští rok naše nedostatky odstranili. Dále velice děkuji za to, že zachováváte věrnost našemu hotelu. Přeji všem pohodový konec léta a klidný návrat z dovolené.

Ředitel Hotelu Jezerka
Jaromír Paulus

Milan a Saša Stehlíkovi / 18.08.2014 - 13:17

Hezký den, pane řediteli,
byli jsme letos ve vašem hotelu již pošesté a bohužel se musíme ztotožnit s názory paní Jany. Jídlo neurazilo, ale ani nenadchlo a totálním propadákem jsou slečny animátorky, kterým by slušelo před sezonou absolvovat školení v oblasti rekreologie. Pravidla soutěží v rámci animačního programu je třeba vždy před zahájením přesně stanovit a ceny mohou být třeba jen symbolické, ale musí být rozdávané vždy stejným způsobem - hlavně dětem, které jsou na nespravedlivé hodnocení velmi citlivé. Sportovní a kulturní referent by měl být hlavním iniciátorem a organizátorem zábavy, což se o vašich slečnách animátorkách nedá říci. Zdálo se nám, že některé akce vyloženě přetrpěly. Dle našeho názoru kombinace muž - žena v rolích animátorů by byla šťastnější.
Jinak velmi chválíme po všech stránkách wellness, profesionální přístup pracovnic recepce, ekonomického oddělení, restaurace i pokojských.
Pane řediteli, doufáme, že naše připomínky pomohou ke zkvalitnění jinak vždy pohodového pobytu u vás a přejeme vám úspěšný nejen konec letošního roku.

Jana / 18.08.2014 - 08:15

Dobrý den, pane řediteli,
minulý týden jsem opět strávila společně se svojí rodinou na Jezerce.
Celkově jsme byli s naším pobytem velmi spokojeni a určitě se na Jezerku opět vrátíme, ale přesto máme několik připomínek a pevně věříme, že naše připomínky najdou odezvu a dojde ke zlepšení.
Výhrady máme vůči vystupování a chováni některého personálu restaurace. Také kvalita podávaných pokrmů byla průměrná až podprůměrná. Každým rokem se zhoršuje. Kromě kvality jídla by to chtělo i pestřejší výběr večeří, například čtyřikrát byla na večeři polévka a z toho třikrát vývar nevalné chuti s nudlemi, ani jednou se za celý týden neobjevily na výběru ryby, ještě loni to byl třeba pstruh nebo losos.
Největší připomínky a výhrady máme vůči animátorkám. Slečnám animátorkám, které se vůbec ani neráčily představit a až později jsme zjistili jejich jména, jsme byli zjevně na obtíž. Pravidla turnajů tvořily „průběžně za chodu“, chyběla jakákoliv komunikativnost z jejich strany, během turnajů si většinou vyřizovaly soukromé záležitosti na mobilu. Ceny za turnaje byli letos naprosto trapné a většinou se jednalo o reklamní předmět typu klíčenky. Přitom hodně hostů jezdí na Jezerku právě kvůli animačním programům, které jako nápad velmi oceňujeme. Škoda, že chybí animátorky typu Marty, která byla naprosto úžasná. Možná by to chtělo i nějakého animátora.
Vadilo nám i to, že při menším počtu přihlášených účastníků se slečny animátorky rozhodly, že žádný turnaj nebude, že ať si jen tak „sami zahrajeme“ bez jakýchkoliv cen a motivace, to nemluvím o ocenění dětí a jejich snahy.
Pane řediteli, opakovaně prosíme o zakoupení nových pálek na stolní tenis.
Ještě bychom měli dva podněty k zamyšlení:
- v době animačních programů ve vnitřním bazénu vyhradit tento bazén pouze pro ty, kteří se chtějí zúčastnit animačního programu – např. Aqua-aerobic
- zvážit průchod mezi vnitřním a venkovním bazénem pro ubytované hosty
Co musíme hodnotit velmi kladně je profesionalita a vstřícnost manažerek hotelu, pořádek a čistota na pokojích, ochotné paní recepční, krásné wellness a velmi milá obsluha na recepci wellness.

S pozdravem Jana s rodinou

Petr / 14.08.2014 - 11:38

Dobrý den pane Paulusi,
díky za Vaši rychlou reakci.Chápu,že provozovat tak velký hotel není snadné,chápu,že se někdy nezadaří,ale myslím si,že to o čem jsem psal ve své většině nesouvisí s případnou kalamitní situací.
Ale jsem přesvědčen,že moje "nářky" budou k dobrému pro všechny zúčastněné.
Ať se vám daří.
Petr Špička
P.S. zapoměl jsem minule v pohnutí mysli vyjádřit,že jídlo na které jsme tak nekonečně dlouho čekali,bylo velmi chutné.Čest kuchaři-kuchařům

Hotel Jezerka / 12.08.2014 - 09:24

Vážený pane Petře,

chci Vám tímto poděkovat za Vaše řádky, které jste napsal.
Beru to jako upozornění na naše hrubé nedostatky, kterým je třeba předcházet.
Obecně si myslím, že naše služby nejsou tak špatné, bohužel se minulý víkend shodou okolností sešlo několik nepříjemností najednou, což by jistě znepříjemnilo pobyt každému z nás.
Určitě budeme na nedostatcích pracovat, tak abychom podobným zkušenostem předcházeli.

Ještě jednou děkuji a omlouvám se za nepříjemnou zkušenost s naším hotelem.

Hezký den

Ředitel Hotelu Jezerka
Paulus Jaromír

Petr / 11.08.2014 - 09:17

Hotel přestavěn a vybaven tak,aby splňoval dost vysoká kriteria.Zaznamenali jsme jeho různá ocenění.
Ale : reagovali jsme při volbě na vybavení hotelu bazény,je to pro nás vždy dost důležité kriterium.Na upoutávkách bylo uváděno,že jde o vyhřívané bazény.Na recepci nám bylo po zjištění skutečnosti, při pobytu sděleno,že jde "ale o dohřívané bazény".Nemělo by jít o slovíčkaření,ale o skutečnost,nakolik je bazén v v danou chvíli"použitelný".Faktem bylo,že uprostřed srpna,jak vnitřní,tak venkovní bazén byly tak studené,že se v nich jen velmi málo lidí koupalo.Deklarovaných 27st. vnitřního -byla jen utopie.U vířivky ohrazení a nápis "mimo provoz",vedle u parní kabiny svítil na displeji "error".
Měli jsme z časových důvodů možnost být ve vašem hotelu pouze víkend.Při vytipování jsme byli z cenových informací přesvědčeni,že cena za 2 lůž.pokoj je včetně snídaně.Nebylo to tak,snídaně jsme platili ještě navíc.Nesetkali jsme se nikdy s takovým postupem.Prováděl jsem rezervaci nakonec telefonicky.Bylo mi sděleno,že pokoj superior má manželské postele,ty jsme si přáli,takový pokoj jsme volili.Manželské postele nebyly.Nepředstavovali jsme si také,že když zvolíme ten lepší pokoj z nabídek,že budeme mí výhled do protilehlé zdi.
Byli jsme,jak jsem uvedl,pouze na dvě noci.Úklid se nekonal.
Personál pohybující se po hotelu, až na malé výjimky, neumí pozdravit hosta.
Restaurace,kam jsme šli na večeři, - zoufalství.Plastové povrchy stolků lepivé.Prostírání při podávaném jídle,věc neznámá.Základní koření -sůl,pepř na stolcích,věc neznámá.Nepřinášeno ani s jídlem.Když jsem sám došel za servírkou,na můj dotaz její udivená reakce a potom odpověď,že tedy donese.Na pití jsme čekali čtvrt hodiny,na polévku další čtvrt hodinu ( podotýkám,že v tom čase bylo v restauraci tak 15 hostů),na jídlo 3/4 hodiny.Použité nádobí personál nechal ležet na našem stole bez povšimnutí.Přivolat někoho tehdy ze dvou "obsluhujících" bylo prakticky nemožné.Po další asi 3/4 hodině jsme na naše výslovné upozornění docílili toho,že špinavé nádobí bylo odneseno.Na další objednávky nás přešla chuť.Ti dva obsluhující,kteří byli 9.srpna večer po 18 hodině ve službě nejsou schopni se rozhlížet a reagovat normálně na podněty a přání hostů.Výrazné zlepšení nastalo, až když začal obsluhovat pán,který byl do té doby u baru.Ten jednal jako profesionál v oboru.Jeho jsem také nakonec požádal o účet,nevím jak dlouho bychom na něj jinak také čekali.
Ceny ve vaší restauraci odpovídají lepšímu standardu,za slušné služby kdykoliv rádi zaplatíme,to co jsme však zažili ten den ve vaší restauraci,to snad již ani nepamatujeme.Připomíná to dnes již dávné doby .....
Snídaně - co do rozmanitosti nabídky,velmi dobrá úroveň.Bylo evidentní,že personál se i při větší koncentraci hostů v daném čase snaží vše doplňovat .Nestíhali však udržovat čistotu stolků,po odchodu hostů ty zůstávaly ve stavu "po použití".Je to jistě věc počtu personálu.Bylo jich málo,nemohli v určité době stíhat.
Vadila nám nemožnost projít od vnitřního bazénu k venkovnímu, hodnotíme jako špatné.
Vybavení hotelu jako takového,pokojů,čistota obecně- velmi dobré
Recepce - všechny recepční se kterými jsme přišli do styku,velmi ochotné,přátelské.
Celkově - myslíme,že bychom ale váš hotel raději nikomu nedoporučili,zklamání převažovalo.

3 Ivetky / 28.07.2014 - 08:32

Moc jsme si užily wellness a střešní vířivku :)

Honza / 27.07.2014 - 18:24

Líbilo se nám. Pokoje čisté a co se obsluhy týče nemám výhrady

Honza z Venus Puzzle | puzzle z fotky

vita / 26.07.2014 - 20:49

Obsluha strasne vazne. 20Min cekam na pivo a neni to poprve. Rad bych utratil nejake penize, ale asi je tu nikdo nechce. Vsechno tu obsluze dlouho trva. Udelejte s tim neco!!! Dekuju

Milada / 23.07.2014 - 08:44

Zdravím , v minulých letech jsme jezdili na Jezerku pravidelně.Musím ale říct,že ta pohoda , klid a služby se vytratily.Je přelidněno!!!!!